Jelle tegen Gunther
Gunther heeft hele match het overwicht, geholpen door het gooien van 2x blitz, 1x perfect defense en een rock die op mijn team viel (en beter te spelen). Gelukkig sloeg hij enkel ko's die bijna altijd terugkomen. Bij beurt 15 heeft Gunther alles perfect onder controle met meer spelers op het veld en staat hij te stallen met de bedoeling in beurt 16 de 1-3 te scoren.
Ik heb nog een microkans. Daarvoor moet ik een assist gaan zetten met een catcher door een dodge op resp 2+, 4+ en 2+. Voor de blitz moest ik dit nog es herhalen met een blitzer en nog een sprint voor de blitz. Dit gebeurt allemaal zonder dodge reroll en zonder een team rr te gebruiken. Bij de eerste 2d gaat zijn blodge baldrager niet om. Ik reroll dit in een zuivere ster en de baldrager (die na de match een 2e skill zou krijgen) gaat dood en hij heeft geen apo. Bovendien scattert de bal perfect en kan ik in beurt 16 nog de 2-2 maken.
TD 2-2
Bl cas 1-1
Foul cas 0-0
Resultaat: Gunther zijn league is verpest, want hij heeft niet genoeg geld om een nieuwe blitzer te kopen en staat dus op hetzelfde punt als voor match 1.