by Dude » Sat 04 Jan 2014, 02:38
Pre match
Ik had geen idee hoe hoog Jelle stond in de league of hoe goed zijn team was. Het beloofde een kraker te worden. Jelle heeft 13 spelers, 11 skills, 2 rerolls en een apotheker. Er zaten al wat dubbels en een stat increase bij, wat zijn TV op 155 bracht. Dit leverde mij een bloodweiser babe op, die een hele match niets zou doen.
1ste drive
Jelle ontvangt in mooi weer de bal die diep scattert. Hij stuurt een catcher diep en faalt iets dat resulteert in een knock-out. Ik klop stevig door, maar een 1tje op de troll verzwakt mijn centrum. Jelle scoort beurt 2, zonder een reroll te gebruiken. Hij kan zijn team aanvullen dus lijkt dit wel een goede zet.
2de drive
Jelle rolt Blitz! en de bal gaat buiten het bereik van mijn thrower. Zijn team staat ver achteruit en hij moet GFI doen om onder de bal te gaan staan. Dit resulteert in een dode rookie die prompt via de apo naar de reserves gaat. Ik kan de bal oprapen met een Blitzer en in een veilige cage kruipen. Ik krijg niets meer weg en loop mezelf vast in het centrum. Ik breek beurt 7 uit en ga met de baldrager tussen 2 guarders staan. De gelijkmaker volgt in beurt 8.
3de drive
Ik ontvang de bal, die scattert diep en het is Pitch Invasion. Dankzij het High Elves stadion gaat half mijn team plat liggen. Jelle staat vrij diep en kan nauwelijks profiteren. Ik kan gelukkig de bal oprapen maar Jelle heeft 1D met een lijnman. Hij rerollt in een kopje. Ik kruip in een halve cage en Jelle krijgt terug 1D met een opstaande lijnman.. Hij vindt geen sterretje en ik kan veilig oprukken. De touchdown beurt 8 wordt eenvoudig dankzij een falende Dodge van mijn opponent.
4de drive
Ik stel op tegen de 1TTD, maar Jelle speelt zichzelf kansloos. Mijn trol onderschept dan nog eens de bal. Hierdoor stijgt hij!
Post match:
Het was een leuke en spannende match. Met vrij volle roosters stond er altijd veel volk op het veld en hadden we veel opties en leuke beurten. Ik heb veel geleerd uit mijn voorgaande wedstrijden, wat heeft bijgedragen in deze overwinning. Mijn trol krijgt guard, een Black orc MB en de trouwer accurate. Op naar de ongeslagen Woord Elves.