[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 122: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 124: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 126: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 122: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 124: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 126: Invalid argument supplied for foreach()
Gaming Club VZW • View topic - Speeldag 2
It is currently Tue 29 Apr 2025, 13:52
Change font size
Gaming Club VZW Gasmeterstraat 19, 9100, Sint-niklaas

Archief

Speeldag 2

Moderators: pelle, Da Great MC

Speeldag 2

Postby Dreamer » Sat 10 Oct 2015, 18:49

Mats - Bart

Vooraf: Geen inducements, geen fame. Mats heeft 11 spelers waaronder 1 loner, ik heb er ook 11, maar geen loner. De match wordt gespeeld in perfect weer. Mats krijgt een marauder van de week van zijn stadion, het wordt de loner.

Drive 1: Mats received en klopt er op los met zijn big guys. Ik turnover mijn eerste 3 beurten telkens op mijn eerste dobbelstenen. Mede hierdoor kan Mats onbedreigd scoren in beurt 4, want stallen is voor mietjes. 8)

Drive 2: Ik krijg de bal, spring over de chaos defensie en scoor in beurt 6 de 1-1.

Drive 3: De chaoten krijgen de bal, maar geraken niet meer aan de overkant. Onderweg gaat er wel nog een kikker ko.

Drive 4: Mijn ko komt terug, en ik krijg de bal. Mats gebruikt identiek dezelfde opstelling als in de 2e drive, ik ga er op net dezelfde manier over. Ik kom goed weg als ik vergeet dat de marauder of the week ook prehensile tail heeft maar gewoon de 3 gooi voor de dodge met de catcher. Mats probeert nog achter de bal te komen maar zijn marauder struikelt al bij zijn dodge uit de scrimmage. Ik scoor in beurt 10 de 1-2.

Drive 5: De pickup mislukt bij Mats, ik kan even druk zetten maar de catcher wordt een beurt later ko afgevoerd. Mats rukt op richting endzone om snel te scoren in de hoop nog een 3e td te kunnen scoren. Zijn cage wordt echter constant belegerd door de kikkers die de bal ook enkele keren loskrijgen. Onderweg wordt er nog een marauder afgevoerd met fatale verwondingen maar de apotheker kan hem grotendeels oplappen, zodat hij er enkel een niggling injury aan overhoud. In mijn voorlaatste beurt kan ik de bal terug loskloppen en in de daaropvolgende beurt mislukt de pickup bij de chaos pact. Ik ruik de overwinning en stuur een catcher om de bal te gaan halen en naar een groepje kikkers aan de middellijn te passen. De catcher fumbled echter de pas en de bal blijft tegen de endzone liggen. In zijn laatste beurt kan Mats de catcher wegblitzen en dan de bal oprapen om te scoren. Hij heeft hiervoor geen reroll, maar de marauder vindt de 3 voor de pickup en wandelt binnen.

Post-game: De marauder van de week wordt aangekocht en krijgt de mvp en een skill, ik dacht block. Bij mij valt de mvp op een lijnkikker die hierdoor wrestle krijgt. Ik breng 20K naar de bank, die wordt gespaard voor mijn blitzer.
'T is better to rule in hell than to serve in heaven.

Besides, ruling in hell is only the beginning.
Dreamer
Farseer

Reputation point: 4

Re: Speeldag 2

Postby Da Great MC » Mon 12 Oct 2015, 11:41

Bart, bedankt voor het verslag !

Mijn aanvulling ...

Eerste drive had ik misschien wel kunnen uitstallen naar beurt 8. Bart zijn team lag rond de middellijn en ik stond met de cage aan zijn end zone. Maar stallen in het begin vd league is volgens mij gewoon niet zo slim.

Tweede drive maak ik een blunder door de Troll zijn vriendje weg te halen, waardoor mijn Troll zijn Really Stupid faalt. En dat was echt cruciaal. Wie was daar eigenlijk Really Stupid: de Troll of ik?

Derde drive had ik misschien wel anders moeten opstellen in defense, vooral omdat ik had kunnen vermoeden wat Bart ging proberen. Dat hij al zijn dobbelstenen haalde en ik mijn eerste dobbelsteen faalde, doet er eigenlijk niet zoveel toe. Met een speler in diepe defense had ik zelfs die ene dobbelsteen niet moeten rollen.

Laatste drive heb ik eerst pech omdat de bal tweemaal loskomt (vooral de 2D tegen was zuur). Maar daarna heb ik dikke chance dat het geen 1-3 wordt omdat Bart de pass faalt én heb ik dikke chance dat ik zelf de 3 nog vind om 2-2 te maken.

Na de match stegen bij mij twee Marauders: eenmaal Block en eenmaal Leader, aka broodnodige stabiliteit.

Alweer een speler moeten afvoeren, ditmaal een Marauder met een Niggling Injury. De vier caualty rolls die ik tot nu tegen kreeg: dood, dood, niggling, Badly Hurt. Hopelijk blijft dat niet duren.

Een 5 op winnings. Vorige match rolde ik nog een 6. Het gaat bergaf.

Mijn hoogste roll op injury was een 7. Dat resulteerde eenmaal in een KO (Mighty Blow), maar vooral in miserie op de pitch aangezien ik nooit overwicht kon pakken. Mijn Mino was de ontgoocheling vd dag, die had na zijn fenomenale openingsmatch nog één casualty-kikkertje nodig om te stijgen, maar dat kwam er dus niet van.

Volgende match Orcs van Nico op het menu. Ik ben geen favoriet.

- Da Great MC -
Da Great MC
Behemoth

Reputation point: 4

Return to Archief