[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 122: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 124: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 126: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 122: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 124: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 126: Invalid argument supplied for foreach()
Gaming Club VZW • View topic - Play-off 2011-2012
It is currently Wed 30 Apr 2025, 02:44
Change font size
Gaming Club VZW Gasmeterstraat 19, 9100, Sint-niklaas

Archief

Play-off 2011-2012

Moderators: pelle, Da Great MC

Re: Play-off 2011-2012

Postby Da Great MC » Sun 02 Sep 2012, 22:59

@ Tim: Proficiat met je finale!!

@ Gunther: nachtje over slapen en ontgoocheling laten bezinken?
Da Great MC
Behemoth

Reputation point: 4

Postby Da Great MC » Mon 03 Sep 2012, 21:42

Sean vs Mats

Vooraf: Ik had 150K in treasury gehouden, kwestie van sowieso een Team Wizard te inducen. Sean had 110K in treasury gehouden om een zesde Saurus te inducen. De match ging van start in mooi weer.

1e drive: Sean slaat mijn Frenzy koe KO, ik sla zijn Break Tackle Saurus KO. Sean gaat met drie Skinks in de diepte. Ik gebruik de wizard om de balleman plat te leggen en doe met AG5 man drie 2+ dodges, twee GFI's en een pick-up. Ik verlies bij een van die rolls mijn re-roll. Ik gooi de bal naar mijn Sure Hands koe ter hoogte van de scrimmage, maar faal de catch. De bal landt tussen mijn mannekes.

Sean wil de bal komen halen, zet geen enkele andere Skink in positie (omdat hij een flankwissel wilde opzetten), rolt dubbel 1 en ziet mij weglopen met de bal. Ik maak het nog spannend door mijn vijfde beurt te beginnen met dubbele kop (op een minder belangrijke block), maar vind dan wel de 3+ dodge en de GFI voor 0-1 in beurt vijf.

2e drive: Allebei nog drie beurten. Sean krijgt 1 Skink in de diepte, ik zet die met 2 spelers vast en een Disturbing Presence zone erbij. Sean gaat er toch voor in beurt 7: GFI voor de 2D blitz, GFI om te handoffen op een 4+ (lukt met RR) en dan dodge op 2+ (tegen Tackle) voor de 1-1.

3e drive: Ik nog twee beurten in de eerste helft. AG5 man achteraan met de bal. Dankzij Quick Snap de rest van mijn team vrij vlot in de diepte, maar de eerste dobbelstenen zijn dubbele kop op de blitz (en ik moest rerollen). Geen reroll meer voor de laatste beurt. Ik mag mijn samba actie ver doorzetten (GFI, 2D block, pass op 2+, catch op 3+, 1D blitz, dodge op 4+), maar faal de ultieme 3+ dodge. Anders zou het aan de rust al bijna gespeeld zijn.

Tweede helft: Inmiddels heeft Sean driemaal na elkaar zijn KO roll voor de Break Tackle Saurus gefaald. Ik ben enkel mijn Sure Hands koe kwijt. Allebei elf spelers voor de tweede helft.

En dan schiet mijn team uit de startblokken... Niet in de eerste beurt, maar beurt twee gaat er een Saurus Seriously Injured van het veld (gefaalde Apothecary). Beurt drie komt daar een Skink bij... De bal staat inmiddels in een cage en Sean raakt nauwelijks nog aan positioneel voordeel.

Sean mocht die eerste drie beurten telkens een drietal 2D blocks maken, faalde hier en daar een Foul Appearance, rolde een dubbele kop, rolde heel veel dubbele pushbacks in combinatie met both downs... enfin, hij vond geen sterrekes en was het beu. Aan het einde van zijn derde beurt van de tweede helft heeft hij opgegeven.

Eindstand 1-2, casualties 1-2.

Sean stond 11 tegen 9 in de minderheid en ik was niet van plan om hem nog veel opties te geven, maar er was zeker nog voldoende kans om de match te keren, het blijven tenslotte dobbelstenen. En verdedigen tegen ST3 en AG4 Skinks is niet vanzelfsprekend. En zelfs als ik in beurt 16 de 1-2 maakte, kon hij nog proberen oneturneren of hopen op Riots...

Ik vond niet dat Sean zo overdreven veel pech had, ik heb al veel erger gezien. Ik zou in die situatie alleszins niet hebben opgegeven. Maar ik ben het spelletje dan ook niet beu.

Ik had uiteraard gehoopt om de halve finale volledig te mogen spelen. Ik heb ook al pechmatchen gespeeld en weet hoe het voelt, maar dat heeft mij vooral leren relativeren én leren genieten van de dagen waarop het wel goed gaat. Vandaag was zo een dag 8)

En in de finale volgt er nog zo een dag! Ik voel het nu al!!

Da Great MC
Da Great MC
Behemoth

Reputation point: 4

Postby Masterfit » Tue 04 Sep 2012, 07:28

Ik was 3 man kwijt str3 skink saurus en ag4 skink. En had de keus tussen mij nog 3 kwartier te ergeren of op een deftig uur in mijn bed. Ik heb voor dat laatste gekozen voor combinatie van redenen.
Beter bekend als Sean talent
Masterfit
Commissar

Reputation point: 3

Previous

Return to Archief