[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 122: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 124: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 126: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 122: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 124: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 126: Invalid argument supplied for foreach()
Gaming Club VZW • View topic - speeldag 15
It is currently Wed 30 Apr 2025, 02:10
Change font size
Gaming Club VZW Gasmeterstraat 19, 9100, Sint-niklaas

Archief

speeldag 15

Moderators: pelle, Da Great MC

speeldag 15

Postby Tim » Sat 14 Apr 2012, 17:04

Op mijn Bye kreeg ik bij: 20k in winnings, waarmee ik me 1 cheerleader gekocht heb, +1 Ag op m'n thrower en +1 op de fans..
Tim
Behemoth

Reputation point: 14

Mats vs Philip (met twee weken vertraging)

Postby Da Great MC » Mon 14 May 2012, 17:20

Mats vs Philip

Ik was zwaar underdog tegen een team met alle wapens om mijn leven zuur te maken. Dat weerspiegelde zich ook in de team value (163 tegen 185).

Ik kocht met mijn inducements een Team Wizard en een Dirty Trick (Bombardier, in de laatste drive gebruikt, maar geen bommen gegooid).

De match begon op de slechtst mogelijke manier: Riots en mijn stadion stortte in, waardoor de Foul Appearance op 3+ ineens op 2+ lukte.

*** Een league is pas echt een league wanneer mijn stadion stuikt. Na al die seizoenen nog steeds een 100% zekerheid. ***

Philip ging met de bal naar voor met de bal, kroop in een hoekje aan mijn end zone en probeerde daar zoveel mogelijk te stallen en dat lukte aardig. Ik rolde wel bovengemiddeld sterretjes op de blodgers, maar lukte geen armours en injuries.

In beurt zes kreeg ik eindelijk een (kleine) kans: dodge op een 4 om 2D op de Catcher met de bal te slaan. Ik vond de 4 en het sterreke en de bal viel voleldig in de hoek. Ik kon deze niet oprapen met Sure Hands en de bal werd door het publiek naar volledig de andere kant gegooid.

Allebei nog twee beurten, Philip ging met de bal helemaal in de hoek op de flank. Beide teams bleven achter op de andere flank waar de actie zich tot dan had afgespeeld. Ik kon onmogelijk nog aan de bal.

Ik moest gokken, want een TD in beurt 8 betekende dat Philip tweemaal mocht rollen voor zijn KO's en ik tegen een voleldig team naar de tweede helft moest. Ik gebruikte mijn Wizard om de balleman neer te bliksemen.

Dankzij Mighty Blow ging de balleman KO (hij moest minstens stunned gaan als deel van de gok) en lag de bal helemaal los. Philip moest een aantal keer dodgen om de bal te bereiken, maar moest vooral de bal oprapen en twee GFI's maken terwijl zijn RR's op waren. De gok lukte: zijn Catcher faalde de pick-up, het bleef 0-0 aan de rust en zijn KO's bleven weg.

De tweede helft kon ik in de meerderheid aanvatten, nog een aantal Wood Elves KO slaan en vlot de bal opdrijven. Tegen de Wardancers kon ik echter niet het risico lopen om uit te stallen en ik scoorde in beurt 13 de 1-0.

Philip had nog vier beurten om tegen te scoren, liep zich gedeeltelijk vast op de flank, en begon (uit noodzaak) aan een samba actie (block het Beast weg met 2D tegen, dodge op een 3+, raap de bal op een 3+, dodge nog eens op een 3+, dodge op een 2+, maak twee GFI's)... bij de eerste dodge gebruikte hij zijn dodge skill, bij het oprapen van de bal zijn laatste RR, maar hij ging toch door met de actie en scoorde zo 1-1.

Ik vond het de juiste beslissing van Philip om door te gaan nadat hij zijn dodge skill en zijn RR kwijt was, want ik kon hem overal terughalen, maar het was wel lucky dat het allemaal lukte.

Terechte draw na een hele mooie en spannende match. Ik kocht mijn stadion opnieuw.

Rat Daddy, de Pestigor met AV7, werd MVP en kreeg AG4! Een skill die uiteraard mogelijkheden geeft. Furocious Fleabag (Rotter met Block) gooide een completion, sloeg de enige casualty van de match en scoorde de TD waardoor hij van 10 naar 16 SPP's sprong en Claw bijkreeg.

- Da Great MC -
Da Great MC
Behemoth

Reputation point: 4

Re: speeldag 15

Postby skyzwalper » Tue 29 May 2012, 22:06

Gunther - Pieter

Drive 1
De match begon in een verschrikkelijke sneeuwstorm, wat voor een passend team als high elves al geen cadeau was.
Gunther begon met receiven en ondervond dat een mummy zonder block tegen de grond gaat. Hierbij konden de high elves door de linies breken en druk zetten op de bal. Ondertussen gooide Gunther zijn eerste 8 waardoor 4 extra zombies in het veld verschenen.

Uit het lood geslagen door de vier extra veldspelers lieten de elves een klein gaatje. Om het met de woudnichten uit te drukken: geef me geen gaatje of ik kruip erin! Gunther ging langszij en had een wight in scoringspositie. Hem neerkrijgen was doenbaar geweest maar hij had ondertussen dekking van de zombie die uit de hoek kwam gekropen. Score in beurt 4: 1 - 0

Drive 2
De high elves keken door de sneeuw door waar de bal in de lucht zat en toen ze weer neerkeken zagen ze een tegenstander die ondertussen een gratis beurtje kreeg en bijna tegen de bal kwam. De high elves bleven uitgekookt, kozen kant, cage en... toen ging Gunther zijn telefoon... troubles... match wordt uitgesteld 3 dagen.
3 dagen later scoor ik in beurt 7... ik kon niet langer wachten, want JA HOOR, daar kwamen de zombies een TWEEDE keer uit elke hoek.

Tweede helft
Drive 3
De high elves kozen deze maal een andere kant en kregen veel druk van mummies en dat soort gespuis. Ze hielden stand en scoorden in beurt 4.

Drive 4
De high elves posteerden een elf in de hoek tegen de zombies.
De verdediging liep vlekkeloos en het zag er naar uit dat het op een 1 - 2 zou eindigen, maar toen glipte een wight door de linies. De ene man kwam uit de hoek voor een assist... en u raadt het nooit... daar kwam WEER vier zombies tevoorschijn (zucht). Scoren was mogelijk voor Gunther in beurt 7 maar faalde twee goings. Ik nam de bal en gooide tweemaal een 1 op een hand-off. Gunther slaagde in de blok, driemaal dodge, pick up in tackle zone, wederom dodge en twee goings en scoorde daarmee in extremis de 2 - 2.

Op voorhand had ik getekend voor het resultaat maar gezien het spelverloop zat er meer in. Vooral de drie keer zombietime zat me tegen, maar het moet gezegd dat ook Gunther wat pech kende met zijn rolls... al bij al een behoorlijk billijke draw... <(;,;)>
Veni, vidi et reversus... ik kwam, ik zag... en ik kwam nog een keer
skyzwalper
Company Master

Reputation point: 2

Re: speeldag 15

Postby Da Great MC » Wed 30 May 2012, 08:42

Knap hoor, twee puntjes stelen op verplaatsing bij de Undead. Proficiat!
Da Great MC
Behemoth

Reputation point: 4

Return to Archief