Gunther - Pieter
Drive 1
De match begon in een verschrikkelijke sneeuwstorm, wat voor een passend team als high elves al geen cadeau was.
Gunther begon met receiven en ondervond dat een mummy zonder block tegen de grond gaat. Hierbij konden de high elves door de linies breken en druk zetten op de bal. Ondertussen gooide Gunther zijn eerste 8 waardoor 4 extra zombies in het veld verschenen.
Uit het lood geslagen door de vier extra veldspelers lieten de elves een klein gaatje. Om het met de woudnichten uit te drukken: geef me geen gaatje of ik kruip erin! Gunther ging langszij en had een wight in scoringspositie. Hem neerkrijgen was doenbaar geweest maar hij had ondertussen dekking van de zombie die uit de hoek kwam gekropen. Score in beurt 4: 1 - 0
Drive 2
De high elves keken door de sneeuw door waar de bal in de lucht zat en toen ze weer neerkeken zagen ze een tegenstander die ondertussen een gratis beurtje kreeg en bijna tegen de bal kwam. De high elves bleven uitgekookt, kozen kant, cage en... toen ging Gunther zijn telefoon... troubles... match wordt uitgesteld 3 dagen.
3 dagen later scoor ik in beurt 7... ik kon niet langer wachten, want JA HOOR, daar kwamen de zombies een TWEEDE keer uit elke hoek.
Tweede helft
Drive 3
De high elves kozen deze maal een andere kant en kregen veel druk van mummies en dat soort gespuis. Ze hielden stand en scoorden in beurt 4.
Drive 4
De high elves posteerden een elf in de hoek tegen de zombies.
De verdediging liep vlekkeloos en het zag er naar uit dat het op een 1 - 2 zou eindigen, maar toen glipte een wight door de linies. De ene man kwam uit de hoek voor een assist... en u raadt het nooit... daar kwam WEER vier zombies tevoorschijn (zucht). Scoren was mogelijk voor Gunther in beurt 7 maar faalde twee goings. Ik nam de bal en gooide tweemaal een 1 op een hand-off. Gunther slaagde in de blok, driemaal dodge, pick up in tackle zone, wederom dodge en twee goings en scoorde daarmee in extremis de 2 - 2.
Op voorhand had ik getekend voor het resultaat maar gezien het spelverloop zat er meer in. Vooral de drie keer zombietime zat me tegen, maar het moet gezegd dat ook Gunther wat pech kende met zijn rolls... al bij al een behoorlijk billijke draw...