chaos dwarfs tegen goblins ik zag er al volledig tegenop en ik moest nog beginnen. 13-13
teamrating 170-120 beteken 500k inducements ik neem een wizard , 3 bribe's, extra mvp en een bloodweiser babe. het is goed weer en ik mag opstellen.
beurt 1 slaagt michiel de scrimmage neer en er gaat al 1 goblin naar de cas box (mis)
hij gaat de ball opnemen en dat lukt ty surehands van de hobgoblin.
ik begin mijn beurt 1 door wat te positie spell te doen en af te w8.
de volgende 2 beurten wordt er veel geklopt door de chaos dwergen er gaan redelijk wat goblins naar de ko.
ik gebruik men 3de beurt men wizard voor 4 man maar er gaat niks neer zeer spijtig.maar ik foul wel zijn paard met breaktackle en block(mis)
beurt 3 van michiel gaat er iets fout d8 ik zodat ik toch 1d op de baldrager kan kloppen smijt zuivere ster en de man gaat neer maar dat was ook het laatste wat ik kon doen.
beurt 4 wilt michiel de bal opnemen maar hij had zijn reroll voor dubbel skull al gebruikt en hij smijt een 2 en de ball scattert maar de chaos dwerg vangt de bal nog op een 6 =) maar ik vond het niet zo erg omdat die naast de troll stond.
effe een samba beurt voor de goblins, dodge goblin naar de troll door tackle lukt, troll slaagt chaos dwerg neer en de ball scattert naast een andere dwerg.de eenigste optie die ik had was blitzen met de chainsaw en hopelijk gooit die 7+ en die doet het chaos dwarf stunned, nu heb ik nog 1 goblin over en 1 troll ik dodge met de goblin door tackle pak de bal op en smijt hem naar een leeg vakje gooi 2 reroll 5.
ball scatter 3 keer en dat was mijn beurt (het goeie ervan is dat de eenigste dat eraan kan van michiel is de bull centaur maar kan er alleen maar tegen plakken met 3 goings.
beurt 5 zet michiel wat mannen in scoringspositie en gaat met de bulcentaur al naar de bal maar gooit dubbel 1 op de going en ik gooi 12-11 badly hurt paard (ik zeer tevreden)
mijn beurt 6 moet ik met men troll een 4+ gooien om te moven dat lukt en ik kan met mijn goblin met 1 going de bal oppakken en dat lukt.
beurt 6 gaat miichiel met de meeste mannen terug maar hij kan niet aan de bal maar zet hem toch al zeer dicht
beurt 6 zet ik me dichtbij de td lijn met 2 going zodat michiel er niet aankan. beurt 7 scoor ik omdat er teveel 2 mannen met tackle aan men ballenman kan.
freebashbeurt: klopt michiel nog wat (een cas en wat k.o's)
goblins zijn met 10 tegen 11 ty babe
er wordt wat geklopt aan bijde kanten maar beurt 3 moet ik scoren omdat ik weeral 4 man kwijt ben maar ik twijfel omdat ik men reroll kwijt ben op bubbel block. maar ik risceer het toch en de 2 goings lukken 2-0 voor goblins.
michiel gaat ervoor en scoort beurt 6 tegen en ik heb nog 8 man voor de verdediging
perfect defense voor michiel maar laat men troll vrijstaan waar ik tevreden voor ben zodat ik toch een troll tegen de ball kan plakken beurt 7 en nog wat goblins en ik neem de ball op.
beurt 7 gaat michiel er volledig voor en zet al men mannen vast en 3 man tegen de baldrager.
ik kan ze alledrie kwijtraken al alles maar goed gaat bij de 2d blocks gaat alles goed maar da moet ik blitzen 1 d en ik gooi
skull dus ik heb beetje pech daar.
michiel kan nog scoren maar hij slaagt met chaos dwerg pijl block blitz met andere chaos dwerg kop en pijl reroll dodge ster en block. ik vind het niet erg want de reroll is al weg.
michiel kan nog scoren maar moet ddodgen op een 3 pickup met surehand going op een 2+ handoff op een 3 en dan nog een 2+ voor 1 going maar het faalt al bij de dodge dus het eindigt 1-2 voor de goblins.
ik heb eindelijk een wat gelukt en michiel nie die drive 1 allebij den centaurs kwijtraakt wat zeer pijnlijk is.
bij michiel mist er een bullcentaur met breaktackle en bij mij gaat er 2 missen en een dode goblin.
bij michiel stijgt de guard man die krijgt mb bij mij stijgt een goblin die krijgt sidestep.
michiel eeft 50k winnings en ik 70 k michiel koopt een hobgoblin en ik koop 2 goblins maar als michiel dit leest koop ik er 3 want ander ben ik maar met 12 khad toch nog 70k in men eigen bank.