[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 122: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 124: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 126: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 122: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 124: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 126: Invalid argument supplied for foreach()
Gaming Club VZW • View topic - Speeldag 11
It is currently Tue 29 Apr 2025, 20:19
Change font size
Gaming Club VZW Gasmeterstraat 19, 9100, Sint-niklaas

Archief

Speeldag 11

Moderators: pelle, Da Great MC

Speeldag 11

Postby Tim » Sat 08 Feb 2014, 13:44

Michiel - Tim

bang om de boot in te gaan - bang om dood te gaan
heeft fame - heeft fezglitch, een bribe, een extra apo en 3 loners
krijgt blitz tegen - scoort 0-1
smijt graag pasjes - stript de bal
kan niet scoren in eigen drive - fezglitch stunt
krijgt er geen positionals af - scoort de 0-2
verliest de stripballer weer uit het oog - bighand recupereert de bal
kan niet scoren - kan niet meer scoren.

6-0 in casualiteiten, 2 getekerd, geen schade.
Tim
Behemoth

Reputation point: 14

Re: Speeldag 11

Postby Da Great MC » Fri 14 Feb 2014, 14:22

Tom vs Mats

Vooraf: Tom krijgt 120K aan inducements en koopt daar twee Bloodweiser Babes mee. Ik vond eigenlijk dat hij aan eentje genoeg had en er een Dirty Trick moest bijkopen, maar zijn enige twee KO's van de match kwamen allebei terug op een '2' dus had Tom - achteraf gezien - overschot van gelijk :)

Drive 1 (0-0): Tom begint en slaat beurt 1 een KO. Beurt 2 komt daar nog een KO bij. Ik sta in de minderheid en kan daar lange tijd weinig tegenover stellen. Tot Tom beide RR's verliest aan dubbele skulls en ik met twee 3+ dodges de bal kan losslaan.

Tom zit in de problemen, moet zonder RR's een aantal dobbelstenen rollen ... hij vindt alles wat hij nodig heeft en scoort 1-0 in beurt 6.

Drive 2 (1-0): Tom kickt de bal helemaal op de achterlijn en rolt dan Blitz! Tijdens die extra beurt slaat hij een rookie lijnman dood. Maar de bal scattert achteraan buiten bij het landen en dankzij de touchback kan ik al bij al vlot doorbreken voor de 1-1 in beurt 7. Oh ja, ik sla onderweg Tom zijn rookie Thrower dood.

Tweede helft (1-1): ik mag beginnen en Tom doet een belangrijke mededeling "ik weet echt niet hoe ik met die dingen moet verdedigen". Iedereen is gewaarschuwd :D

Ik kies een kant, blitz op de Tackle lijnman met de Niggling Injury en sla die dankzij Mighty Blow en de Niggling op een '8' casualty. De arme rakker verliest een ST en vliegt na de match buiten. Tom staat iets teveel centraal opgesteld en kiest ervoor om geen GFI's te maken waardoor hij mijn flankaanval niet kan tegenhouden: 1-2 in beurt 10. Ter compensatie slaan de Noormannen wel een lijnman met Block een AG af. Lijnmannen met Block en AG2 zijn cool, dus ik ga die zeker bijhouden.

Laatste drive (1-2): volledige teams, Tom kruipt in een cage achter de scrimmage. Zijn blocks doen de eerste beurt niks en ik sla meteen zijn Ulfwerner met Block en Mighty Blow KO. Tom staat zwaar onder druk en ik kan de overwinning ruiken.

Ik heb vijf man op dezelfde flank staan, ik wil er eentje losblitzen met mijn defense blitzer (die na de blitz terug naar het midden zou gaan, samen met de vrijgekomen speler), maar rol dubbele "both down", waardoor ineens zes spelers vaststaan op dezelfde flank.

Tom gaat uiteraard voor de flankwissel, rolt twee beurten echt alles wat hij nodig heeft (niks extreem, maar wel veel en alles op het goede moment, sterreke wanneer het moet, armour break wanneer het moet, dodge met de baldrager ...) en breekt door voor de 2-2. Mijn waterkans om hem tegen te houden loopt fout op de allereerste dodge.

De oneturner loopt fout wanneer mijn Thrower met Accurate dubbel 1 rolt op de pass.

Eindstand 2-2, ik win de casualties met 2-3.

Achteraf: Tom had na de match ook zijn BYE. Zijn rookie Runner stijgt en rolt dubbel 5. Op mijn advies Guard gegeven, iets dat zijn team goed kan gebruiken. Met 190K in kas (zowel na de match als tijdens de Bye een '6' gerold, de hoer!) heeft hij een tweede Runner gekocht. Een rookie lijnman krijgt Tackle, aangezien hij er net eentje was kwijtgeraakt.

Bij mij rolt een rookie lijnman een dubbeltje. Die krijgt Guard. Dirty Player zal nog even moeten wachten. De dode lijnman wordt vervangen door een derde Catcher.

Tom had getekend voor een gelijkspel. Ik niet. Net als in de heenronde laat ik punten liggen tegen de Noormannen. Dure punten. Hopelijk revanche in de play-offs :evil:

Volgend slachtoffer: de High Elves van Jelle

- Da Great MC -
Da Great MC
Behemoth

Reputation point: 4

Return to Archief