[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 122: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 124: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 126: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 122: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 124: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 126: Invalid argument supplied for foreach()
Gaming Club VZW • View topic - speeldag 13
It is currently Tue 29 Apr 2025, 20:01
Change font size
Gaming Club VZW Gasmeterstraat 19, 9100, Sint-niklaas

Archief

speeldag 13

Moderators: pelle, Da Great MC

speeldag 13

Postby bloody ogre » Tue 04 Mar 2014, 00:28

david vs philip
het begon met een dubbel 1 op het weer en zo werd het heel de match sweltering heat and fame +0

eerste kick off was riots en ik vernietig david zijn stadion zeg maar dank je wel tegen me mats :=)

drive 1 david begint met de bal maar gaat te vroeg naar een flank die niet sterk genoeg stond en ik kan ommiddelijk druk zetten maar dan 2 turnovers later kan david toch uitbreken.
david scoort in zijn beurt 6

drive 2 er gaan bij david 2 man van het veld en bij mij ook 2.
de bal scatter tegen de kant dus ik heb problemen om hem goed te beschermen.
david kan de laatste beurt nog aan men baldrager met een dodge op een 4-3 en 2 going en 1d push rr block hij heeft block ik niet.
ik moet 2d blitzen met block en dan de bal oppakken op een 3 en dit lukt

1-1 aan de rust
sweltering heat deel 2 bij mij gaan er 3 man van bij david 1 het probleem is mijn surehandser met blok gaat er van de block man en de claw mighty blow man.
7 tegen 10 man ik zag het niet zo zitten

ik zet me terug op de flank en ik heb geluk quick snap dus ik zet men mannen zodat ik niet meer moet blitzen en de bal scattert op men mino en dan buiten nog een extra gelukje.
ik heb wel en foutje gemaakt zijn mino kan aan mij met 2 going hij moet wel 1ne rerollen zodat hij op de 2d geen ster vind ik moet 2 going doen en dat lukt 1-2

drive 3
david heeft nu pech want sweltering heeft neemt 4 man bij hem weg waarvan 2 bigguys en bij mij 1 man dus nu is het 10-7
ik slaag de mino stunned en nog een man k.o
david heeft te weinig man en moet passen naar de mino maar de bal fumbeld en ik kan de bal nemen passen en veilig zetten voor de 3-0

1-3 op het einde van de match david heeft 2 stijgers ik heb 2 stijgers
fuck you u fucking jew! screw u guy's im going home
bloody ogre
Behemoth

Reputation point: 2

Re: speeldag 13

Postby pelle » Mon 17 Mar 2014, 11:02

Sean-Tom: 2-0 (Cas: 3-1; Fouls: 1-0)

Op speeldag 13 mochten mijn Noormannen op bezoek bij de vuile Nurgle van Sean. Door het verschil in Team Value kreeg ik twee babes en een wizard. Sean zijn stadion gaf 3 Niggling Injuries; eentje aan mijn lijnman met Surehands, eentje aan een rookie Runner en eentje aan mijn Snow Troll. Sean kreeg de bal in mooi weer.

Ik begon de match met Blitz, maar speelde die achteraf gezien niet zo goed uit. Ik sloeg wel onmiddellijk een Pestigor Badly Hurt, maar de Regenerate lukte. Ik dacht dus even dat ik in de meerderheid stond, maar ik had blijkbaar maar 10 man opgezet (nvdr: spelen als ge moe zijt is niet altijd even goed precies...)
Sean kroop met de bal in een cage en begon te bashen. In beurt drie moest mijn Apotheker de Ulf met Block en Mighty Blow van de dood redden, hij mist de match tegen Bart. Sean bleef verder bashen maar ik kreeg de bal toch nog even los. Sean had geen probleem om de bal opnieuw veilig te stellen en mijn team volledig vast te zetten. Mijn enige hoop was dat de wizard zijn job zou doen, maar ik raakte niet door de Armour van de balleman, dus een pickup later stond de 1-0 op het bord.
Ik kreeg drie rotters voor de free bash beurt, maar rolde direcht dubbele kop.

In de tweede helft kreeg ik de bal, en ik kon proberen om met 9 man een aanval op te zetten. Ik liep mezelf vrij snel vast op de flank. Mijn trol kon me nog redden, maar Sean shotte hem een MNG. Daardoor moest ik van flank wisselen en ik vond drie beurten lang elke roll die ik nodig had. Daardoor had ik plots uitzicht op een Touchdown, maar net op het eind kreeg Sean de bal los en vond ik de ster niet om de bal opnieuw los te krijgen. Ik had intussen nog 6 man ofzo en Sean liep in beurt 16 opbedreigd de 2-0 binnen.

De verplaatsing naar de Nurgle zit erop, maar mijn team heeft het gevoeld. De drie Nigglings die ik voor de match gekregen heb zijn geschrapt, enkel een lijnman met Tackle heeft schade overgehouden aan het bezoek aan de Nurgle. Hij heeft nu een Niggling.
Mijn beste Ulf, mijn trol en een lijnman missen de match tegen Bart, dat worden veel inducements...
pelle
Company Master

Reputation point: 2

Return to Archief