nice!
@Peter
Kom je zaterdag + kan je dat gerief meebrengen? Die camera is digitaal veronderstel ik? En hoeveel megapixels? Ik ga mijn laptop meenemen zodat ik de foto's er direct op kan zetten en bewerken. Belichting begin ik niet aan, tis geen fotoshoot maar gewoon wat foto's van belangrijke elementen binnen de club :p
@Tim
Ergens rond 8-9 uur goed voor jou? Heb je trouwens al iets in gedachten hoe je het paneel zou opdelen? Dan kan ik daar al naartoe werken.
Wat ik in gedachten had :
Helemaal bovenaan het bord komt het logo in het groot (midden gecentreerd) al dan niet met "Gaming Club" er schuin onder. Dan een vermelding dat we een spellenclub zijn uit sint-niklaas.
Daarna volgt een opsomming van de categorieen binnen de club : Miniature games, Card- and boardgames, roleplaying en misschien painting and modelling. Ieder van die groepen gaat dan gepaard met 1 of meerdere foto's + korte tekst.
Onderaan het paneel komen de openingsuren + adres + website.
Tegen zaterdag probeer ik al iets praktisch uit te werken en dan luister ik naar jouw deskundig advies

Peter had het graag een week op voorhand binnen gehad, dus tegen 28-29 oktober wil ik het zeker af hebben.