by Pruneau » Mon 05 Dec 2011, 13:44
Paletten: ik ga deze week even binnenlopen en eens meten hoe groot de paletten de ded af te dekken muur zijn.
Gat boven toog: heel juist, was ik vergeten, dat moet ook gebeuren.
We moeten dus ook wa akoustische en thermische isolatie hebben. Behoudens da iemand nog 2 rollen 12 cm rockwool oid heeft rondslingeren, moeten we da ook gaan kopen.
Ik denk idd dat isoleren een goei idee is, maar ik heb op het ogenblik geen goed idee wat we dan als deur gaan gebruiken. Wsl moéten we even een planningssessie ter plaatse doen deze week, kwestie van het nodige gerief nog ter plaatse te krijgen.
Vraagske: die stoelen met blauwe bekleding en de kapotte ikea stoelen mogen toch naar het groot vuil he? Het ware goed moest alles uit het kot da weg mag ook in den entree gelegd worden, kwestie van niks weg te smijten wa ni weg mag, want eens ik bezig ben...
Vraagske bis: die grote panelen en grote stukken trein in piepschuim, welke houden we daarvan bij en welke mogen weg? Er zijn er verschillende met serieuze schade, en als dat niet meer gebruikt wordt...
Donderdag en vrijdag is alvast genoteerd. We zien nog wel waar we dan mee gaan beginnen.
Materiaal: die afkortzaag is wel heel handig voor framewerk e.d. Voor de rest heb ik het meeste denk ik.
| |