we zetten op en ik gooi blitz en ik verzet men mannen wat en blitz op de blodge mighty blow berseker met men zaag en die gaat stunt.
ik probeer onder de bal te gaan staan maar ik faal de going dubbel 1
de blodge goblin gaat stunt.
simon begint zijn beurt verzet zijn mannen slaagt een goblin k.o en verzet wat mannen en probeert de bal op te nemen 2 rr 1 maar de bal scattert naar het enigste manneke die er stond van hem en die vangt hem wel.
ik block en dodge wat en slaag de yeti k.o en voor de rest was dat voor mij de drive.
simon slaagt op 2 beurten 2 dode goblins 1 met block en 1 rookie en hij slaagt constant al men mannekes neer blodge of niet

beurt 5 zie ik men kans en ik doe men beurt en als ik eindig gebruikt ik mijn wizard op 5 van zijn mannekes en 1 van mij die al neerlag.
zijn baldrager en surehands gaan neer en de surehands gaat stunned.
simon neemt de bal vlotjes op want ik ga 3 matchen op rij bijna al men dodgen die ik doen falen of het nu tackle is of niet en alle going moest ik bijna ook rerollen want ik smijt niet meer dan 3+ alleen maar 1tjes of 2tjes.
beurt 7 heb ik nog een kans voor aan zijn baldrager te komen en het scoren voor hem toch wat moeilijker te maken
de zaag dodged 3+ en nog een 3+ lukt en zaag in de runner die stunned gaat, de bal scattert natuurlijk op een manneke van hem maar die heeft een 6 nodig door ag 2 maar dan scattert hij gewoon om mijn chainsaw dan het lijk en dan in de lijnman en hij smijt een 6 .... zucht ....
ondertussen gaat een goblins naar de cas box (fouling)
troll k.o ,chainsaw cas, en nog 3 goblins k.o
simon scoort beurt 8 ik heb nog 2 man op't veld...
er komt 1 goblin terug ik vertik om men ball and chain te briben voor 1 beurt en hou het bij voor te foulen
ik probeer te one turneren maar het faalt bij de really stuppid ...
drive 2 al men k.o's komen terug en het is 10-tegen 11 ik denk er is nog altijd kans ... mis gedacht.
simon zet op en ik slaag de scrimmage niet eens plat en dat was eigenlijk weer al eens men drive ....
want simon slaagt dan weer in 3 beurten ofzo 3-4 goblins k.o en nog eens 2 cas goblins waarvan 1 gedodged
ik heb beurt 4 nog 5 man waarvan 2 trollen en 3 goblins en de goesting was eigenlijk al volledig over
ik kan niks doen tegen de opmars van noormannen ondertussen foult hij nog eens men troll badly hurt en een goblin cas en een goblin k.o
ik begin beurt 6 met 2 man en ik laat alles gewoon liggen beurt 7 scoort simon.
ik probeer de one turner nog eens met 5 man de ball scattert weeral een volledig naar achter maar door high kick kan ik toch nog met 2 going de ball afgeven.
ik begin men beurt 8 doe de 2 going's moet al 1ne rerollen daar gaat de reroll... maar de handoff lukt.
really stupid lukt always hungry lukt passen lukt scatteren gaat slecht want hij gaat naar het dikke deel van de lijn van de noormannen en ik moet 6 keer dodgen of 3 keer dodgen door tackle en 2 goings doen ik kies voor de 6 dodgen maar faalt de 2de dodge omdat ik op de eerste dodge al moest rerollen...
3de match op rij dat ik gewoon er zo hard word afgesmeten en dat alles lukt voor den tegenstander
ook het stadion dat alles op 2+ mag rechtstaan was zo fucking irritant omdat ik 75% van al men worpen een 1 was en als het dan lukte bleven de trollen dan nog alt reallt stupid op de grond liggen.
bij simon stijgt een ulwerner met block die mighty blow krijgt
ik ben nu met 13 man en fucking weinig teamrating ...
ik moet nu tegen michiel spelen bij hem thuis woopie...
nog meer block en tackle en mighty blow.
ik weet nog dat ik zij dat het me weinig zou uitmaken of ik zou verliezen met goblins want ik weet het gebeurt maar als ik zo 3 wedstrijden speel waarvan ik eigenlijk 1 drive iets kan doen en dan wordt clear pitched bijna dan is de goesting toch eigenlijk wel over voor mij.
kga men best doen om toch ergens een 5de win te forceren en dan te zeggen fuck u tim ik heb toch 5 wins =)