Pieter VS Ken. 1-1.
Zelf eens een wedstrijd verslagje schrijven:
Na een lange pauze, konden mijn Lizzies eindelijk nog eens uitpakken. Ik had ze duidelijk ingepepert, dat dit geen vriendenmatchke ging worden. En liet ze met hongerige ogen vertrekken naar het mooie, nieuwe, fris ogend stulpje van de orc's. Het gerucht ging zelfs de ronde dat hier de mooie prinses Fiona woonde.
Nog voor de match goed en wel gestart was, zag ik dat de strijdlust, van mijn mannen, als sneeuw voor de zon smelten.
En het station veranderde plots van een arena naar een soort van balzaal. Met een foute discobol hoog in de nok.
Er werd van links naar rechts geswingt en hier en daar zag ik zelfs een kneufel.
Rood van woede schreuwde ik mijn manschappen , van zijkant,toe. En dreigde er zelfs mee, gans de groep te vervangen door een meute goedkope, Egyptische honden.
Tot mijn grote ontsteltenis begon mijn Krox koppig te doen.
Maar mijn verbazing was compleet toen mijn waardige tegenstander met pindakaas begon te smijten.
Door de totale verwarring, zagen mijn sluwe vossen, hun kans schoon om de 0-1 op het scorebord te plakken. Geinspireerd door een hard werkende prinses, die achter de schermen met water aan het sjouwen was, kreeg mijn tegenstander het idee om ook eens te scoren. Toch moest hij wachten tot het allerlaaste moment.1-1. Dit spektakel werdt afgesloten met een groot banket in het Orcen kamp.
Mijn prijsbeesten moesten met dezelfde hongerige ogen terug naar huis.