Beste medeleden
Ik heb jammer genoeg niet al mijn verlof kunnen oppakken van 't jaar en ik zal dus genoodzaakt zijn da allemaal voor mijn kerstverlof te plakken. Het goede nieuws is da'k daardoor een paar vrije dagen heb terwijl mijn teergeliefde moet werken en mijn nakomelingen op de schoolbanken leren in het gareel lopen, als ze daar ni staken tenminste
Ik zou dus dinsdag 20, donderdag 22 en vrijdag 23, telkens van 9 tot 15 u kunnen beginnen aan een aantal zaken die mijns inziens nog op de planning staan:
1. Opkuis van het kot en voorzieningen voor mallenstuff
2. Verbetering tereinopslag, meer plaats voor al die mallen die we gaan maken, nieuw rekske van 2de hands, indeling eens overdenken
3. Afsluiten wand achter de kasten, en een zijwandje erbij, mits sponsoring van onze wilde weldoener voor enkele paletten
4. Allerlei kleinen brol: rommel weg, ouwe stoelen weg, handdoekrek ophangen, deur wa afslissen...
5. Rollenspeltafel maken
Het is kort dag, alles doen gaat zeker niet lukken dus we zullen moeten zien wat er mogelijk is, vandaar deze oproep:
Wat vinden jullie het dringendst?
Wie kan er wanneer komen helpen?
Kunnen we beschikken over de afkortzaag etc?
Ik hoop op wat respons, anders begin ik met punt 4, maar de rest kan ik niet alleen.