1 - 3
Ik wist op voorhand niet goed wat ik moest verwachten. Ik kende Nico alleen maar van zien, en heb hem enkel vorig jaar enkele matchen met Chaos Pact weten spelen. Op tornooien heb ik al een keer of 3 tegen Skaven gespeeld, maar in een league wist ik niet meteen wat te verwachten. Hij kwam naar mij thuis met 2 gutter runners en 2 rerolls. Dat zag ik wel zitten. Qua skills overrompelde hij me wel. Hij sloeg tot hier toe ook al heel veel casualties. Dat was ook mijn plan deze match. Hij had 11 ratten, ik ging voor 12 casualties. Op 4 ben ik blijven steken.
Drive 1:
Ik krijg een perfect defense op mijn neus. Dit gecombineerd met de kick zorgt voor problemen. Mijn mino kletst vrij snel een ratje dood(zonder dank Tim) maar ik kan de bal niet beschermen. Omstreeks beurt 5 kan hij scoren.
Drive 2:
in een poging om iets te forceren wil ik snel scoren. Dankzij Kick land de bal heel diep, en ik mis mijn tweede bull centaur heel hard. De mino klopt zijn 2de casualty en de KO box geraakt aardig gevuld. Scoren lukt echter niet.
Tweede helft:
Nico ontvangt de bal, zwaar in de minderheid. Hij scoort in beurt 2, mijn mino viseerde lichtjes de rat met armour 6. Cas nr 3 voor mijn rookie mino

Drive 4:
0-2 in het krijt is de overwinning een illusie. Ik heb veel meer zin om nog een punt te pakken. De bal scattert in de handen van een Goblin, zonder dobbelstenen te rollen heb ik de bal als ik aan beurt 2 begin. Ik kan wat ratten op de grond leggen en een cage bouwen. Nico heeft echter break tackle op zijn rat ogre dus kan daar altijd wel in. Het is wat rommelen aan de scrimmage, hij kan blitzen met zijn big guy op de baldrager en dan zijn die ratjes iets te snel voor mijn dwergen. Een pijnlijke derde touchdown tegen.
Drive 5:
Ik scoor vrij gemakkelijk een belangrijke touchdown(level up!), een rookie dwerg slaat zijn eerste casualty en pakt de mvp. Dit betekent 3 stijgers voor mijn team. Ik pak geen punten maar mijn team zet een enorme stap voorwaarts. Een extra dwerg met Guard, Juggernaut op de mino en Sure Hands op de Bull Centaur.
Van Nico heel veel bruikbare tips gekregen, een fijne coach om tegen te spelen, en een toffe kerel leren kennen. Al bij al toch een geslaagde Blood Bowl avond.