In de eerste helft verloor Ken al vlug een Saurus, tot daar mijn enige wapenfeit op bashing gebied. Ik verloor meteen erna twee ratjes, kon de bal tot driemaal toe losslaan, maar bij Ken mislukte niks dat er echt toe deed en hij liep in beurt 8 de 1-0 binnen. Mijn oneturner mislukte op de eerste dobbelsteen.
Begin tweede helft werd ik onder druk gezet toen Ken Blitz! rolde. De casualties en KO's begonnen in de foute richting te evolueren en het zag er allemaal vrij hopeloos uit. Op een bepaald moment was mijn enige optie de bal oprapen in een cage op een '6' (weliswaar met Sure Hands), wat lukte waardoor de bal toch weg raakte uit de Lizardmen omknelling.Maar zijn meerderheid aan dikzakken haalde de balleman even rap weer tegen de vlakte en Badly Hurt...
Dat een Goblin in de voorlaatste beurt alsnog de bal kon oprapen, een Short Pass op een '5' kon gooien naar een andere Goblin die er in de laatste beurt mee binnenliep (omdat Ken een Dodge faalde toen hij 1D op de balleman wilde slaan)... had Ken 100% aan zichzelf te danken. Tot tweemaal toe ervoor gekozen om de bal niet op te rapen op een 3+ maar er met enkele spelers rond te blijven staan... ooit zou die bal eens goed vallen voor mij en zo gebeurde uiteindelijk ook.
Al bij al een onverwacht gelijkspel. Op voorhand zou ik niet blij geweest zijn, achteraf kan ik alleen maar zeggen dat ik twee punten teveel heb gekregen van Ken. Ja, ik heb zeker geluk gehad op het einde, maar met de dobbelstenen van vanavond had ik zelfs die kans niet mogen krijgen.
En toch vond ik Ken over het algemeen solide spelen (ik legde hierboven enkel de nadruk op de ene fase die hij verkeerd inschatte omdat ze zo cruciaal was voor de uitkomst van de match). Zeer vaak correct pushbacken, goed inschatten wanneer te volgen en wanneer niet... Ik kan alleen maar vaststellen dat hij tegen mij voor de tweede keer dit seizoen blijk heeft gegeven van een serieuze stap vooruit qua spelniveau tov de vorige seizoenen. Nu nog een beetje rapper

Nul komma nul schade aan beide teams. Allebei twee skills bij. Daar hadden we op voorhand allebei wél voor getekend.
- Da Great MC -