by Tim » Fri 12 Apr 2013, 15:07
Ik heb geopteerd om de League grotendeels te houden zoals gesuggereerd door Slurpee.
Enigste verschil zijn SPP's voor fouling, niet meer rollen voor het gebruik van ieder secret weapon en hogere bounties. Waar ik nog over twijfel zijn de magic potions, die kunnen ook vervangen worden door een apotheker die normaal werkt op 5-6, een niggeling geeft op 3-4, een statloss op 2 en je speler automatisch doodt op een 1. Dat voor de luttele prijs van 50k!
- TV 600, minstens 7 spelers, maximum 11 op je roster.
- Geen wizards, apothekers, assistent coaches of cheerleaders.
- Ieder team , behalve degene met regenerate, krijgt voor aanvang D3 magic potions. Na een gelukte regenerate krijgt de speler een niggeling voor de rest v.d. match
- Kick off en casualiteit tabel zoals in Slurpee rules.
- Secret Weapons moeten geen 2+ rollen voor ieder gebruik, maar hebben wel nog een bribe nodig.
- Foulen wordt bestraft op een 4+, door een armour roll met +1 en + Fame, maar een casualiteit levert wel 2 SPP’s op
- Spelers krijgen een skill bij op 6-31-76 SPP’s.
De waarde gaat omhoog met:
+30 voor een gewone skill
+50 voor een dubbel, +1 MA, +1AV
+80 voor +1AG
+100 voor +1 ST
- Bounties voor het afmaken van een tegenstander: 10 voor een rookie, 20 voor 1 skill, 30 voor 2 skills, 50 voor 3 skills.
- Vanaf 31 Spp’s komt er op een 2+ een talentscout kijken naar je speler om je een voorstel te doen:
Talent Scout Offer (31 SPP)
D3 roll Offer
1 The players Value
2 The players Value Plus 20gps
3 The players Value Plus 50gps
Talent Scout Offer (76 SPP)
D3 roll Offer
1 The players Value plus 20gps
2 The players Value plus 50gps
3 The players Value plus 100gp
- Journeymen hebben loner en een niggeling.
- Er is geen thuis of uit wedstrijd, iedereen speelt 1 maal tegen iedereen op een random kalender.