Voor de match: 13 inducemtent, ik koos babe en extra inkomsten.
Ik besloot voor de fame te rollen, maar deze ging toch nog naar Bart.

Het wordt perfect bloodbowl weer, ondanks mijn stadium.

Ik receive. High Kick, Catcher vangt de bal.
Ik probeerde een gatje te vinden, vond dit ook in de derde beurt en besloot te passen. Eén, Fumble.

Bart Blitz een linefrog op de bal deze scattert naar nog één tackle zone. In deze fase was het afwachten tot er iemand in slaagt de bal op te rapen. In beurt 5 zag ik nog een goede kans om te scoren. Maar de Krox werkte niet mee. Na een blitz actie lag de bal in 2 tackle zones. Ik zag nog een kans met de catcher met sure hands (dodge 2+, leap 2+, oprapen 4+, dodge 3+, dodge 2+), maar een dubbel één verknalde het plan volledig.

Hier begon ik natuurlijk weer te wanhopen (3 eentjes op rij), zucht toch niet weer dacht ik.

Bart kan met de bal gaan lopen, nog niet direct veilig, maar dat lukt hem uiteindelijk wel. Bart kon dan 1 - 0 maken in de laatste beurt met een dodge en een going for it, de dodge lukte maar de going for it, dubbel één voor Bart deze keer.

Dus 0 - 0 bij de rust. Een wight (met guard) is casualty geslagen

Bij mij zijn 2 catchers KO, de babe hielp niet, ze bleven KO.

Dus 10 - 11.
Bart received, de bal scattert schuin ver naar voor, ideaal voor een blitz, maar het werd riots,

Ik besloot een verdedigingslijn op te stellen, wat ook goed lukte want Bart geraakte zes beurten lang niet over de middellijn. Dit was ook te danken aan de slechte armour en injury rolls van Bart,

Tenslotte de going for it met de baldrager, de pass en de catch (2+,3+,3+), lukte allemaal zonder reroll nodig te hebben.

Eindstand 1-0.
Nog een paar highlites in de match, 3 x rolde Bart Kop, Ster/Kop met de mummie met block (2 x op de Krox), GOOR.

1 keer rolde Bart 3 koppen met een mummie op de rookie catcher, de catcher zonder skills ging even bijna een mummie slopen

Postmatch, Ik rolde een MVP voor Bart en die speler steeg nog, toch nog iets positiefs voor Bart, hij koopte ook zijn skelet terug.
De MVP bij mij ging naar de catcher met guard en dodge en armour zes, en kreeg Block (No brainer!). De linefrog met wrestle en strip bal steeg ook, deze kreeg een extra movement, met de winnings koopte ik een nog een linefrog bij om tot 14 man te komen (geen blitzer want dan stijgt mijn team rating veel te veel). Mijn fans stegen niet. Match winnen, 4 casualties, 3 KO's en nen dooien, nog zijn mijn fans niet content.

Slot: Een match met veel emoties dat leek slecht af te lopen voor mij kantelde helemaal vanaf de laatste beurt in de eerste helft.