Bart - Simon
Vooraf: 2 teams met gelijke teamrating op de eerste speeldag. Beiden 11 spelers een geen fans, dus ik beslis om te rollen voor de fame haal deze dan ook binnen. Bij mij staan er 4 catchers en 7 lijnkikkers, bij Simon een volledig team, min 1 minotaur.
Drive 1: Ik beslis om eerst te receiven, Simon begint aan de league met Blitz! en stuurt zijn 2 paarden richting bal die nog steeds in het midden van het veld ligt. In mijn eerste wordt de bal opgeraapt en doorgegeven aan een catcher die er direct mee richting endzone spurt. Simon was even vergeten dat kikkers kunnen springen en de catcher staat buiten bereik van zijn team. Onderweg klopt 1 van mijn linefrogs nog een hobgoblin badly hurt. Na een snelle turnover van Simon door een mislukte going wordt goblin 2 afgevoerd met een niggling, en scoor ik in beurt 2.
Drive2: Simon received, er zijn riots en plots zijn we in beurt 3. De pickup lukt van de eerste keer en de laatste goblin komt met de bal tot aan de middellijn. Een catcher en een lijnkikker gaan ko, waarna ik met enkele dodges en een leap de bal kan losslaan en ermee aan de haal ga in mij 4e beurt. Vermits de chaos dwarfs niet in de buurt zijn van mijn baldrager kan ik nog een beurt stallen, om in beurt 6 de 2-0 te scoren.
Drive 3: Mijn ko's komen niet terug, en Simon pakt een extra reroll van de kick-off en krijgt de bal. Ditmaal krijg ik de bal niet op tijd los om nog te scoren, Simon probeert ook niet meer te scoren in zijn 2 laatste beurten.
Drive 4: Mijn ko's hebben nog steeds geen zin om terug mee te spelen, ditmaal krijgen beide teams een reroll van de kickoff. Simon raapt de bal op met zijn laatste hobgoblin en rukt op richting middellijn. Daar wordt hij onderschept door de kikkers. Bij de 3e poging krijg ik de bal eindelijk los (telkens 2D op een rookie hobgoblin) en mijn catcher gaat ermee aan de haal. De bull centaur komt met 2 goings de baldrager neerleggen, en doet dan een 3e going voor de pickup. Mijn 1D blocks krijgen de bal niet los, de 2D tegen ook niet en Simon scoort in zijn 8e beurt. Ondertussen sta ik nog met 6 kikkers op het veld nog nog 2 ko's en 1 crowdpush.
Drive 5: Er komen 2 van mijn 4 ko's terug en ik stel op voor een poging tot oneturner, maar de kickoff is nogmaals riots. Mijn eerste dobbelstenen zorgen direct voor een turnover en Simon klopt de catcher die moest scoren tegen de grond. In mijn laatste beurt gooit een catcher nog een pass en klop en foul ik nog een goblin stunned.
Postgame: Ik kan 40K winnings naar de bank brengen voor mijn blitzer, Simon is sympathiek en dropt de mvp op de catcher die de pass gegooid heeft. Mijn 2 catchers die stijgen krijgen allebei dodge. Simon kan 10K naar de bank brengen voor zijn apo, maar heeft geen stijgers.