vanaf heden zullen de werken in het nieuwe lokaal beginnen.
Ikzelf ga me ermee zoveel mogelijk bezighouden, heb zelf al half april verlof gevraagd...(dit is omdat ik nog té veel verlof heb) maar ik weet natuurlijk nog niet hoeveel ik ervan ga krijgen.
Bon,
de werken.
1. TL lampen + armaturen vervangen (heb er al 7 dubbele TL armaturen gekregen van onze Papa, en deze zijn al afgewassen en opgekuist, *thx pa !!!*)

2. Elektriciteit nazien en eventueel verleggen (kwestie plaatsbepaling toog, ijskasten enz...)

3. Gasketel overbouwen (eventueel laten doen door een erkend vakman, moet toch nog gekuist en gekeurd worden)
4. Muren afkuisen + schilderen (verf al gekocht) *mensen die borstels, rollen enz...hebben breng mee om te painten.*
5. Sanitair nakijken en aanpassen aan eigen goesting, we zullen best een urinoir plaatsen.

6. De verhuis...

Ik ga een kalender op deze topic maken wanneer ik er kan werken. (énne, ik ga zeker en vast niet egoïstisch zijn, dus mensen die kunnen werken indien ik er niet ben, ga je gang !!!)
Mensen die kunnen komen helpen, kunnen of antwoorden op deze topic of gsm : 0474/46.73.20, stuur sms om eventueel een nutteloze reis naar het nieuwe lokaal te vermijden...

Bon,
Mensen die nog vloerverf voor garage doeleinden staan hebben en deze willen doneren aan de club, be my guest !!!
Alle benodigdheden zoals opbouw stopcontacten, verfborstels, verfrollen, waterafvoerbuizen, beugels, enz... hebben we eigenlijk van de "krijg".
Dus mensen die zo'n dingen over hebben of willen doneren, breng mee !!!
Kent er iemand iets van :
*elektriciteit ?
*sanitair ?
Greetzzz,
den ouwen