De tafel is 120 x 200 cm.
Ik geloof dat we met mijn regels het meest nieuwsgierigheid gaan genereren, zoals Wim al heeft aangehaald kijkt niemand nog op van bestaande systemen, daar kijkt men eens naar in het voorbijgaan, behalve als de scenery echt uitzonderlijk is. Tegelijk vind ik het wel belangrijk om de club in de kijker te zetten: dat is stap 2, zodra we een beetje nieuwsgierigheid hebben gegenereerd. In ieder geval gaat een eigen regelsysteem meer respect genereren à la "hebt ge dat zelf geschreven?" dan een commercieel systeem en daarmee doe ik geen enkele uitspraak over hoe goed die regels al dan niet zijn: dat gaat op crisis niemand te weten komen. Plus: niet iedereen loopt op crisis op zoek naar historische games, dus we moeten goed laten zien dat we ook andere dingen spelen.
Wat en hoe, daar moet nog eens goed over nagedacht worden: ik denk dan aan een fotoboek, een lijst van games en georganiseerde events en competities op een paneel, flyers, een voorstelling van de club, maar het belangrijkst is dat er mensen van HQ zijn, in "uniform". Dat maakt een statement over onze organisatie, onze aantallen, en we kunnen zorgen dat de zaal daar bordeaux kleurt, met een man of 20-30. Dat maakt indruk.
Ik zou graag een ploegje van 4 mensen samenstellen die zich extra willen inzetten voor de demo (als speler) en bij het opstellen terplaatse. Iedereen is welkom om verder ideeen uit te werken, bij te dragen tot een fotoboek, gamereviews, internet-site met reviews e.d. Maar enkele mensen zouden de vrijdagavond moeten beschikbaar zijn voor opbouw, en dan de zaterdag om 7u30 aanwezig zijn voor opbouw en start in plaats van om 10u. Kan jij zo vroeg uit je bed? Laat iets weten

Als dit je interesseert maar je bent een langslaper, als je wil spelen of je kan goed met mensen praten en wil wat promotie voeren, laat dan ook even iets weten, dan kan ik een ploegje samenstellen en kunnen we eens samenkomen om e.e.a. te organiseren.